11år12år13år...

Hej, kom hem från skolan kl 13.20, men jag valde att ta lite bilder utomhus! VÅREEN ÄR HÄR (*VÅÅÅÅÅÅÅÅR SRIIIIIIIIIK*) Hääärligt!! Men iallafall, nu kollade jag lite bilder från våran kamera. Det är både gamla och ganska nya bilder, från lite överallt!! Jaja:





Jag hittade min favvo mössa. (12år i sommras)



Min födelsedag, hittde en till favvo mössa, passade bra till den dagen också ju! (13års dagen!)



Fortfarande min födelsedag, Vi gick på min favvo resturang, fick en gratis drink av servetrisen! *stolt*




THAILAND! Det var regn period när vi var där :'/ Men här är jag och nåra, vi badar iallafall ! (13år)


Livet kan vara gött ibland, speciellt i Thailand! (13år)




Hahha, Jag ger en banan till en baby-elefant! Ser ni hans snabel?? (Thailand) (13år)



Här matar jag ett annat djur, Apa! Han var den enda apan som vågade ta frön från min hand! (Thailand) (13år)




Hääärligt! Jag hade precis badat, och tog på mig en morgonrock! Myyysigt. (Thailand) (13år)



HHAHHAHA! Jag hade snorklat (mycket fiskar) och sen testade jag en flytväst den var väl stor... (Thailand) (13år)




Jag hade precis börjat på gitarr, Jag kände mig cool.. Så jag tog några bilder! ;) (12år)




Varmt och härligt! Sista skoldagen innan sommar avslutningen! Tittade på när min klass mötte lärarna! (12år)



Hahha. Jaa. Jag var på väg till ett sommar ställe. Och jag och min kompis hade tråkigt.. (År 2009 och var 11år)
¨




Ja, jag hade en konstig period.. Gahh! FUL! FUL FUL!  (precis fyllt 11år!)




På en tåg station.. Jag hade tråkigt...  (11år) I miss my brown hair.......




Hahah detta var en konstig period som sagt... men jaa den varade inte länge fören jag fattade hur knäppt det var.





Jag åkte i sommarens sken i våran dåvarende bil. En röd Audi.. (12år)




Fortfarande en konstig period.. (11år)



Haha, Snygg bild. Eller inte. Vi var på middag hos några vänner!(11år)




(*läängtar*) Skolavslutnig 2010, Nu längtar jag till miljonen! (12år)




Min dåvarande bästis på kolmården.. Men sen gick vi :(   (12år)




Lego land! Hahah jag blir ofta inte bra på bild.. (12år)




Jag och Pappa tog en tur till stan med cycklel när vi var nån stans i sommras. Vi bodde i sommarstuga då. (12år)




För mer än ett år sedan. Åkte upp i en glas boll på GLOBEN!! (12år)





Híhi, juste, Jag och min kompis sprang från rengnet! Men vi blev blöta endå! (11år)




Jag och Mamma och nåra vänner var i Hasseludden! Världens bästa spa! (12år)





Och slutligen en sista bild, Jag i mina bästa dagar! Haha, glad är jag ju också! Trevligt, Trevligt! (12år)





Jaa, vad ska man säga? ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0